Menu główne
Zakres działalności
Oferta serwisowa skierowana jest do użytkowników indywidalnych i insytucjonalnych.
Zakres prowadzonych napraw i regulacji obejmuje typowe/standardowe układy elektrotechniki i elektroniki pojazdowej oraz zaawansowane układy komputerowego sterowania i diagnostyki samochodów.
Zakres obsługiwanych problemów to:
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Jeśli uszkodzenie, z którym Państwo mają do czynienia, nie ma na liście, prosimy o telefon.
Wybrany sprzęt serwisowy
Mercedes Benz Star Diagnosis Tester -
Oferuje kompleksową diagnostykę samochodów osobowych, busów, vanów oraz samochodów ciężarowych.
Funkcje: odczytu kodów błędów, kasowania kodów błędów, podglądu parametrów bieżących, aktywacji ustawień, programowania, testowania podzespołów, lokalizacji podzespołów oraz prezentacji schematów połączeń.
Launch X-
Funkcjonalność: odczyt kodów błędu, kasowanie kodów błędu, identyfikacja jednostki sterującej, odczyt bieżących parametrów, testy członów wykonawczych.
Obsługa pojazdów: Alfa Romeo, Audi, BMW, Chrysler, Citroen, Daewoo, Daihatsu, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Jaguar, Kia, Lancia, Landrover, Lexus, Mazda, Mercedes Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Saab, Seat, Skoda, Smart, Sprinter, Ssangyong, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo.
Nissan Consult 4 to system diagnostyczny nowa generacja dla pojazdów Nissana i Infiniti. Jest wydajne, elastyczne i łatwe w użyciu narzędzie pozwalające na szybką i dokładną diagnostykę wymagających modeli samochodów Nissana i Infiniti.
Nissan Consult 4 obsługuje wszystkie modele pojazdów Nissana i Infiniti od 1996 do dziś.
Funkcjonalność w stosunku do poprzednich modeli:
-
-
-
-
Launch X-
Funkcje diagnostyczne: odczyt wersji i systemu sterownika, odczyt kodów błędów, kasowanie kodów błędów, identyfikacja jednostki sterującej, podgląd bieżących wartości mierzonych w postaci danych cyfrowych i wykresów, odczyt bieżących parametrów, testy członów wykonawczych, kodowanie i programowanie systemów, programowanie kluczy i immobiliserów, kasowanie inspekcji serwisowej, kasowanie crash data airbag.
Obsługa pojazdów: Audi, Mercedes Benz, BMW, Chrysler, Chevrolet, Citroen, Daewoo, Daihatsu, Ford, Fiat, Honda, Hyundai, Jaguar, Kia, Lancia, Landrover, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Saab, Seat, Skoda, Smart, Sprinter, Ssangyong, Subaru, Suzuki, Subaru, Toyota, Vauxhall, Volvo, Volkswagen.
Głowica VAS 5054A. Funkcje głowicy VAS 5054A: możliwość adaptacji nowych sterowników, automatyczne wprowadzanie nastaw elementów silnika, klimatyzacji, licznika oraz pozostałych podzespołów pojazdu, automatyczne programowanie ABS/EDS/ASR, …
Komunikacja w pojazdach grupy VW: K-
Obsługa pojazdów: SKODA, SEAT, AUDI, VW
Tester usterek KTS 540. Bezprzewodowy KTS 540 jest profesjonalnym wyposażeniem warsztatu posiadającym możliwość stworzenia razem z komputerem PC lub laptopem uniwersalnego narzędzia do diagnostyki.
Wyposażony w standard Bluetooth klasy 1 z mocnym i stabilnym łączem radiowym, o zasięgu do 100 m, adapter Bluetooth USB firmy Bosch w zakresie wyposażenia fabrycznego, test komunikacji radiowej za pomocą zintegrowanego nadajnika sygnałów, uniwersalne zastosowanie w pojazdach osobowych i ciężarowych, poprzez fabryczne gniazdo OBD, przewidziane dla instalacji 12V i 24V, ulepszona technika pomiarowa dla multimetru, lepsze analizowanie sygnałów dzięki: wyraźnie wyższej szybkości próbkowania, większej szybkości repetycji obrazów, multimetr jednokanałowy do pomiarów napięcia, natężenia prądu i rezystancji.
Protokoły badań diagnostycznych: ISO 9141-
Bosch KTS 670. Tester Bosch KTS 670 to przenośny tester usterek. Stosowany jest w trakcie badań warsztatowych oraz podczas jazdy samochodu.
Bosch KTS 670 komunikuje się za pomocą większości nowoczesnych protokołów diagnostycznych zgodnych z ISO dla samochodów europejskich, normami SAE samochodów dla amerykańskich i japońskich oraz magistralami transmisji Controller Area Network. W praktyce oznacza to komunikację protokołami ISO 9141-
Dzięki niemu nasz serwis dysponuje wydajnym testerem o charakterze przemysłowego laptopa z pełnym wyposażeniem do przeprowadzenia kompleksowych pomiarów. Mobilność testera pozwala na wygodne testy podzespołów samochodu.
Stacja Jet Clean Tronic (Liqui Moly). Stacja konserwacji klimatyzacji Jet Clean Tronic do czyszczenia wszystkich układów wtryskowych silników Diesla, silników benzynowych oraz całego układu paliwowego. Dodatkowo możliwe jest czyszczenie układów dolotowych, zespołu turbosprężarki o zmiennej geometrii i filtra cząstek stałych FAP/DPF.
W przypadku silników benzynowych możliwe jest: rozpuszczanie osadów we wtryskiwaczach i „listwy” wtryskowej, czyszczenie całego układu wtryskowego, a także komory spalania, zaworu dolotowego, zasysanie zanieczyszczeń z siateczki wtryskiwacza oraz czyszczenie kolektora dolotowego.
W przypadku silników Diesla dostępne jest: czyszczenie całego układu wtryskowego i komory spalania, czyszczenie pompy wtryskowej, czyszczenie wtryskiwaczy oraz czyszczenie komory spalania.
W obu przypadkach możliwe jest czyszczenie zbiornika paliwa np. z wody oraz innych zanieczyszczeń.
Stacja ACS 650 (Bosch). Za pomocą stacji serwisowowej klimatyzacji samochodowej Bosch ACS 650 można usuwać problemy takie jak: występowanie lodu na elementach układu (świadczące o pojawiającym się w tym punkcie ograniczeniu przepływu czynnika chłodniczego), nieprzyjemne zapachy wydostające się z nawiewów (wytworzenie się pleśni i bakterii wokół odpływu skroplin spowodowanych wilgocią), odgłosy przelewania się cieczy (zbieranie się wody pod parownikiem), wyłączanie się układu po krótkim okresie pracy (zapowietrzenie układu).
Dzięki ACS 650 można łatwo i szybko przeprowadzić standardowe i awaryjne czynności serwisowe w zakresie: odciągnięcia czynnika chłodniczego, oczyszczenia układu z wody, kontroli szczelności, napełnienia układu czynnikiem chłodniczym oraz dodania barwnika UV
Solus Pro (Snap-
Tester Solus Pro obsługuje podstawowe systemy takie jak silniki, ABS/ESP, poduszki powietrzne, układy klimatyzacji, automatyczne skrzynie biegów, wskaźniki przyrządów itp. Zapewnia diagnostykę takich funkcji jak: odczyt i kasowanie kodów usterek, prezentacja bieżących parametrów pracy, programowanie przepustnic, wtryskiwaczy, test podzespołów wykonawczych, kasowanie lampek inspekcji, programowanie podzespołów, adaptacje, regulacje i nastawy podstawowe, przegląd parametrów w trybie tekstowym i graficznym.
Stacja lutownicza ZM-
Stacja lutownicza pozwala usuwać problemy wymagające ponownego zamontowania lub wymiany układów scalonych wlutowanych w płytki drukowane komputerów pokładowych, sterowników oraz podsystemów multimedialnych montowanych w pojazdach samochodowych.
Dzięki wymianie pojedynczych elementów elektronicznych możliwe jest ograniczenie kosztów naprawy sterowników pojazdu.
Toyota Inteligent tester II -
Cechy testera: łatwa obsługa LCD z panelu dotykowego, duży kolorowy wyświetlacz, woltomierz, oscyloskop.
Funkcje: odczytywania kodów błędów, usuwanie kodów błędów, strumieniowanie danych, ustawianie zmiennych systemowych, programowanie jednostki sterującej.
ACTIA/Lexia -
Diagnostyka pojazdów pod kątem wtrysku,
-
-
-
-
-
-
-
-
Interfejs CLIP Renault. Interfejs CAN CLIP przeznaczony jest do kompleksowej diagnostyki pojazdów z grupy Renault. Obsługuje wszystkie modele Renault od roku 1996 oraz samochody DACIA. Interfejs umożliwia odczyt, kasowanie usterek, adaptacje, podgląd parametrów bieżących, kodowanie i wiele innych funkcji.
Możliwości:
odczyt kodów błędów,
-
-
-
-
-
Tester diagnostyczny Asian Gold. Tester diagnostyczny Asian Gold (prod. Magneti Marelli) to samodzielny uniwersalny tester z wbudowanym wyświetlaczem. Asian Gold gwarantuje współpracę z większością popularnych marek. Jego specjalnością są pojazdy azjatyckie. Oferuje możliwości diagnostyczne i stabilność połączenia na poziomie dedykowanych testerów dostępnych dla autoryzowanych stacji obsługi.
Podstawowe funkcje:
-
-
-
-
-
Marki obsługiwane przez tester Asian Gold:
Acura, Ford, Łada, Peugeot, Subaru, Alfa Romeo, GM, Lancia, Proton, Suzuki, Audi, Holden, Lexus, Renault, Tata, BMW, Honda, Mazda, Saab, Volvo, Chrysler, Hyundai, Mercedes, VW, Citroen, Infinity, Mitsubishi, Scion, Daewoo, Isuzu, Nissan, Seat, Toyota, Daihatsu, Jeep, Opel, Skoda, Fiat, Kia, Perodua, Ssangyong.
Interfejs BMW OPS. Tester BMW OPS Di-
Funkcje/możliwości:
-
-
-
-
-
-
CNC-
Funkcje czyszczenia:
-
-
-
-
Funkcje testowania:
-
-
-
-
-
-
-