Zakres działalności

Oferta serwisowa skierowana jest do użytkowników indywidalnych i insytucjonalnych.
Zakres prowadzonych napraw i regulacji obejmuje typowe/standardowe układy elektrotechniki i elektroniki pojazdowej oraz zaawansowane układy komputerowego sterowania i diagnostyki samochodów.

Zakres obsługiwanych problemów to:
- Elektronika samochodowa.
- Elektryka samochodowa.
- Elektromechanika samochodowa.
- Naprawy liczników samochodowych.
- Naprawy liczników motocyklowych.
- Diagnostyka komputerowa silnika.
- Naprawa sterowników (modułów, komputerów) silnika.
- Regulacje pracy silników.
- Naprawa pneumatycznego zawieszenia Air-Matic Subaru.
- Naprawa centralnych zamków.
- Diagnostyka i naprawa systemu ABS (Anti-lock Braking System) 
  /ESP (Electronic Stability Program).
- Diagnostyka i naprawa systemów SRS.
- Montaż poduszek powietrznych.
- Programowanie sterowników poduszek powietrznych (naprawa sensorów 
  sterowników Air Bag).
- Diagnostyka elektronicznych usterek automatycznej skrzyni biegów.
- Diagnostyka i naprawa elektronicznych usterek systemu klimatyzacji.
- Naprawa nawiewów (nadmuchów).
- Naprawa nastawnika indukcyjnego w pompach wtryskowych typu VP 37 (Audi,
  Passat, lata 91-95).
- Naprawa układów elektrycznego wspomagania kierownicy.
- Start error pojazdów Mercedes.
- FAP regeneracja, usuwanie, naprawa (Peugeot, Citroen).

Jeśli uszkodzenie, z którym Państwo mają do czynienia, nie ma na liście, prosimy o telefon.

 

Wybrany sprzęt serwisowy

Star

Mercedes Benz Star Diagnosis Tester - profesjonalny tester diagnostycznym do samochodów Mercedes Benz.
Oferuje kompleksową diagnostykę samochodów osobowych, busów, vanów oraz samochodów ciężarowych.
Funkcje: odczytu kodów błędów, kasowania kodów błędów, podglądu parametrów bieżących, aktywacji ustawień, programowania, testowania podzespołów, lokalizacji podzespołów oraz prezentacji schematów połączeń.

 

Launch

Launch X-431 GX3 - uniwersalny skaner diagnostyczny to samochodowy, przenośny komputer diagnostyczny.
Funkcjonalność: odczyt kodów błędu, kasowanie kodów błędu, identyfikacja jednostki sterującej, odczyt bieżących parametrów, testy członów wykonawczych.
Obsługa pojazdów: Alfa Romeo, Audi, BMW, Chrysler, Citroen, Daewoo, Daihatsu, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Jaguar, Kia, Lancia, Landrover, Lexus, Mazda, Mercedes Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Saab, Seat, Skoda, Smart, Sprinter, Ssangyong, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo.

 

 

Nissan

Nissan Consult 4 to system diagnostyczny nowa generacja dla pojazdów Nissana i Infiniti. Jest wydajne, elastyczne i łatwe w użyciu narzędzie pozwalające na szybką i dokładną diagnostykę wymagających modeli samochodów Nissana i Infiniti.
Nissan Consult 4 obsługuje wszystkie modele pojazdów Nissana i Infiniti od 1996 do dziś.
Funkcjonalność w stosunku do poprzednich modeli:
- Diagnostyka o większej wydajności,
- Bardziej szczegółowa lokalizacja uszkodzenia,
- Udoskonalona funkcja diagnozy w sieci CAN pojazdu,
- Możliwość przeprogramowania elementów pojazdu.

 

 

Nissan Consult 4 obsługuje wszystkie modele pojazdów Nissana i Infiniti od 1996 do dziś.
Funkcjonalność w stosunku do poprzednich modeli: 
Diagnostyka o większej wydajności,
Bardziej szczegółowa lokalizacja uszkodzenia,
Udoskonalona funkcja diagnozy w sieci CAN pojazdu,
Możliwość przeprogramowania elementów pojaz

 

Launch

Launch X-431 DIAGUN zapewnia diagnostykę pojazdów z rynku europejskiego, azjatyckiego i amerykańskiego. Zasada działania oparta jest na wykorzystaniu technologii przyrządu PDA.
Funkcje diagnostyczne: odczyt wersji i systemu sterownika, odczyt kodów błędów, kasowanie kodów błędów, identyfikacja jednostki sterującej, podgląd bieżących wartości mierzonych w postaci danych cyfrowych i wykresów, odczyt bieżących parametrów, testy członów wykonawczych, kodowanie i programowanie systemów, programowanie kluczy i immobiliserów, kasowanie inspekcji serwisowej, kasowanie crash data airbag.
Obsługa pojazdów: Audi, Mercedes Benz, BMW, Chrysler, Chevrolet, Citroen, Daewoo, Daihatsu, Ford, Fiat, Honda, Hyundai, Jaguar, Kia, Lancia, Landrover, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Saab, Seat, Skoda, Smart, Sprinter, Ssangyong, Subaru, Suzuki, Subaru, Toyota, Vauxhall, Volvo, Volkswagen.

 

 

VAS 

Głowica VAS 5054A. Funkcje głowicy VAS 5054A: możliwość adaptacji nowych sterowników, automatyczne wprowadzanie nastaw elementów silnika, klimatyzacji, licznika oraz pozostałych podzespołów pojazdu, automatyczne programowanie ABS/EDS/ASR, …
Komunikacja w pojazdach grupy VW: K-line (ISO9141-2), J1850 (SAEJ 1850), Low-speed CAN (ISO 11898-3), High-speed CAN (ISO 11898-2).
Obsługa pojazdów: SKODA,  SEAT,  AUDI, VW

 

KTS 

Tester usterek KTS 540. Bezprzewodowy KTS 540 jest profesjonalnym wyposażeniem warsztatu posiadającym możliwość stworzenia razem z komputerem PC lub laptopem uniwersalnego narzędzia do diagnostyki.
Wyposażony w standard Bluetooth klasy 1 z mocnym i stabilnym łączem radiowym, o zasięgu do 100 m, adapter Bluetooth USB firmy Bosch w zakresie wyposażenia fabrycznego, test komunikacji radiowej za pomocą zintegrowanego nadajnika sygnałów, uniwersalne zastosowanie w pojazdach osobowych i ciężarowych, poprzez fabryczne gniazdo OBD, przewidziane dla instalacji 12V i 24V, ulepszona technika pomiarowa dla multimetru, lepsze analizowanie sygnałów dzięki: wyraźnie wyższej szybkości próbkowania, większej szybkości repetycji obrazów, multimetr jednokanałowy do pomiarów napięcia, natężenia prądu i rezystancji.
Protokoły badań diagnostycznych: ISO 9141-2, linie K/L; kody błyskowe; SAE-J1850 DLC, (GM,...); SAE-J1850 SPC (Ford); CAN ISO11898 ISO 15765-4 (OBD).

 

KTS 

Bosch KTS 670. Tester Bosch KTS 670 to przenośny tester usterek. Stosowany jest w trakcie badań warsztatowych oraz podczas jazdy samochodu.
Bosch KTS 670 komunikuje się za pomocą większości nowoczesnych protokołów diagnostycznych zgodnych z ISO dla samochodów europejskich, normami SAE samochodów dla amerykańskich i japońskich oraz magistralami transmisji Controller Area Network. W praktyce oznacza to komunikację protokołami ISO 9141-2, K/L line, kodem błyskowym, protokołami SAE-J1850 DLC, SAE-J1850 SPC (Ford), CAN ISO11898 i ISO 15765-4 (OBD).
Dzięki niemu nasz serwis dysponuje wydajnym testerem o charakterze przemysłowego laptopa z pełnym wyposażeniem do przeprowadzenia kompleksowych pomiarów. Mobilność testera pozwala na wygodne testy podzespołów samochodu.

 

KTS 

Stacja Jet Clean Tronic (Liqui Moly).  Stacja konserwacji klimatyzacji Jet Clean Tronic do czyszczenia wszystkich układów wtryskowych silników Diesla, silników benzynowych oraz całego układu paliwowego. Dodatkowo możliwe jest czyszczenie układów dolotowych, zespołu turbosprężarki o zmiennej geometrii i filtra cząstek stałych FAP/DPF.
W przypadku silników benzynowych możliwe jest: rozpuszczanie osadów we wtryskiwaczach i „listwy” wtryskowej, czyszczenie całego układu wtryskowego, a także komory spalania, zaworu dolotowego, zasysanie zanieczyszczeń z siateczki wtryskiwacza oraz czyszczenie kolektora dolotowego.
W przypadku silników Diesla dostępne jest: czyszczenie całego układu wtryskowego i komory spalania, czyszczenie pompy wtryskowej, czyszczenie wtryskiwaczy oraz czyszczenie komory spalania.
W obu przypadkach możliwe jest czyszczenie zbiornika paliwa np. z wody oraz innych zanieczyszczeń (tutaj można obejrzeć urządzenie --> kliknij).

 

KTS 

Solus Pro (Snap-On). Tester Solus Pro udostępnia szerokie możliwości diagnostyczny oraz możliwości programowania ważnych elementów pracy i funkcjonalności pojazdów np. układów klimatyzacyjnych, sterowania automatycznych skrzyń biegów, systemów ABS, poduszek powietrznych, układów sterowania silników, kasowanie kodów usterek. Tester obsługuje pojazdu z rynku USA/Australia, europejskie i azjatyckie. Przykładowe obsługiwane marki to Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Lancia, Land Rover, Mercedes, Mini, MG, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Seat, Toyota, Skoda, Volvo, VW.
Tester Solus Pro obsługuje podstawowe systemy takie jak silniki, ABS/ESP, poduszki powietrzne, układy klimatyzacji, automatyczne skrzynie biegów, wskaźniki przyrządów itp. Zapewnia diagnostykę takich funkcji jak: odczyt i kasowanie kodów usterek, prezentacja bieżących parametrów pracy, programowanie przepustnic, wtryskiwaczy, test podzespołów wykonawczych, kasowanie lampek inspekcji, programowanie podzespołów, adaptacje, regulacje i nastawy podstawowe, przegląd parametrów w trybie tekstowym i graficznym.

 

KTS 

Stacja ACS 650 (Bosch). Za pomocą stacji serwisowowej klimatyzacji samochodowej Bosch ACS 650 można usuwać problemy takie jak: występowanie lodu na elementach układu (świadczące o pojawiającym się w tym punkcie ograniczeniu przepływu czynnika chłodniczego), nieprzyjemne zapachy wydostające się z nawiewów (wytworzenie się pleśni i bakterii wokół odpływu skroplin spowodowanych wilgocią), odgłosy przelewania się cieczy (zbieranie się wody pod parownikiem), wyłączanie się układu po krótkim okresie pracy (zapowietrzenie układu).
Dzięki ACS 650 można łatwo i szybko przeprowadzić standardowe i awaryjne czynności serwisowe w zakresie: odciągnięcia czynnika chłodniczego, oczyszczenia układu z wody, kontroli szczelności, napełnienia układu czynnikiem chłodniczym oraz dodania barwnika UV (tutaj można obejrzeć urządzenie --> kliknij).

 

KTS 

Stacja lutownicza ZM-R5860C (Seamark). Stacja lutownicza ZM-R5860C posiada trzy niezależne powierzchnie grzewcze. Pierwsza i druga stanowią nadmuch gorącego powietrza, zaś trzecią stanowi kwarcowy element grzejny. Stacja posiada dotykowy panel i mikroprocesorowe sterowanie. Na monitorze stacji (mały ekran) wyświetlane są wykresy temperatury, dzięki czemu błąd temperatury może być kontrolowany w zakresie 3 stopni. Czujnik temperaturowy o wysokiej czułości typu K pracuje w zamkniętej pętli w celu precyzyjnego określenia temperatury. Przy pomocy czułej kamery z dodatkowym monitorem można w czasie rzeczywistym kontrolować proces lutowania.
Stacja lutownicza pozwala usuwać problemy wymagające ponownego zamontowania lub wymiany układów scalonych wlutowanych w płytki drukowane komputerów pokładowych, sterowników oraz podsystemów multimedialnych montowanych w pojazdach samochodowych.
Dzięki wymianie pojedynczych elementów elektronicznych możliwe jest ograniczenie kosztów naprawy sterowników pojazdu.

 

Toyota

Toyota Inteligent tester II - Denso diag-2 (DST-2) do Toyota i Lexus umożliwia diagnozowanie elektronicznych układów sterowania silników, układów ABS i poduszek powietrznych. Tester DST-2 realizuje diagnozę za pośrednictwem magistrali CAN.
Cechy testera: łatwa obsługa LCD z panelu dotykowego, duży kolorowy wyświetlacz, woltomierz, oscyloskop.
Funkcje: odczytywania kodów błędów, usuwanie kodów błędów, strumieniowanie danych, ustawianie zmiennych systemowych, programowanie jednostki sterującej.

 

Citroen

ACTIA/Lexia  - Citroen/Peugeot
ACTIA/Lexia  - Citroen/Peugeot to:
Diagnostyka pojazdów pod kątem wtrysku,
- Airbag,
- ABS/ESP,
- klimatyzacji,
- FAP,
- BSI oraz  kodowania kluczy (PSA),
- instalacji radia i CD,
- adaptacji zaworów ciśnienia w kołach,
- diagnostyki EOBD.

 

Renault

Interfejs CLIP Renault
Interfejs CAN CLIP przeznaczony jest do kompleksowej diagnostyki pojazdów z grupy Renault. Obsługuje wszystkie modele Renault od roku 1996 oraz samochody DACIA. Interfejs umożliwia odczyt, kasowanie usterek, adaptacje, podgląd parametrów bieżących, kodowanie i wiele innych funkcji.
Możliwości:
  odczyt kodów błędów,
- kasowanie kodów błędów,
- podgląd parametrów bieżących,
- aktywacja ustawień,
- programowanie,
- test podzespołów.

Ford

FLY 200 Scanner do pojazdów Ford i Mazda
FLY 200 obsługuje wszystkie modele pojazdów Ford i Mazda. Zawiera typowe funkcje markowych testerów VCM/IDS Forda i Mazdy.
Możliwości:
- diagnostyka warsztatowa,
- przeprogramowywanie komponentów,
- programowanie immobilisera i systemu Smart key.

 

Volvo

Tester Vida Dice 2010
Tester Vida Dice programuje, diagnozuje i adoptuje elementy wszystkich pojazdów Volvo wyprodukowane od roku 1999. Współpracuje ze zintegrowanym modułem Bluetooth.
Możliwości urządzenia:
- odczyt kodów błędów,
- diagnostyka i badania kodów i związanych z nimi procedur,
- schematy instalacji elektrycznej,
- naprawa,
- ogólne informacje o bezpieczeństwie,
- lokalizacja komponentów,
- tryb programowania serwisowego.

 

Honda

Honda FLY100 Tester
Honda FLY100 Tester Diagnostic Tool obsługuje wszystkie pojazdy Honda od 1992 roku (oprócz Honda Passport i Acura SLX). Zawiera wszystkie wymagane funkcje z zakresu diagnostyki i monitoringu.
Funkcjonalność testera to między nimi:
- odczyt i kasowanie błędów DTC,
- odczyt bieżących wartości (przechwytywanie danych, uruchamianie procesów/urządzeń),
- wyświetlenie zarejestrowanych danych,
- schematy pomocne przy lokalizacji błędów/uszkodzeń,
- testy funkcjonalne (np. okien, oświetlenia, zapłonu, silnika, …),
- obsługa immobilisera,
- korekta licznika.


MVCI
Interfejs M-VCI (Toyota, Honda, Volvo). M-VCI łączy możliwości Toyota TIS, Honda HDS oraz Volvo Dice w jedno wydajne narzędzie diagnostyki warsztatowej. Interfejs obsługuje pojazdy Honda, Toyota, Lexus i Volvo.
Cechy testera:
- diagnostyka pojazdów,
- przeprogramowywanie komponentów,
- bieżące testy funkcjonalności elementów pojazdu,
- przeprogramowywanie kluczyków,
- pełna zgodność ze standardem SAE J2534.


Asian Gold
Tester diagnostyczny Asian Gold. Tester diagnostyczny Asian Gold (prod. Magneti Marelli) to samodzielny uniwersalny tester z wbudowanym wyświetlaczem.  Asian Gold gwarantuje współpracę z większością popularnych marek. Jego specjalnością są pojazdy azjatyckie. Oferuje możliwości diagnostyczne i stabilność połączenia na poziomie dedykowanych testerów dostępnych dla autoryzowanych stacji obsługi.
Podstawowe funkcje:
- parametry bieżące,
- zapis testu,
- aktywacje,
- podgląd graficzny,
- kasowanie błędów.
Marki obsługiwane przez tester Asian Gold:
Acura, Ford, Łada, Peugeot, Subaru, Alfa Romeo, GM, Lancia, Proton, Suzuki, Audi, Holden, Lexus, Renault, Tata, BMW, Honda, Mazda, Saab, Volvo, Chrysler, Hyundai, Mercedes, VW, Citroen, Infinity, Mitsubishi, Scion, Daewoo, Isuzu, Nissan, Seat, Toyota, Daihatsu, Jeep, Opel, Skoda, Fiat, Kia, Perodua, Ssangyong.


Tech2
Tester TECH2. Tester TECH2 jest przeznaczony do diagnostyki systemów elektronicznych pojazdów koncernu GM i marek pokrewnych.
Lista obsługiwanych pojazdów produkcji koncernu GM: Chevrolet, Pontiac, Buick, Oldsmobile, Cadillac, GMC, Saturn, Hummer, Opel/Vauxhall, Saab, Suzuki.
Diagnostyka pojazdów marki Opel i Saab. Korzystamy z interface'u wraz z programem pozwalającym na komputerową diagnostykę pojazdów Opel wyprodukowanych w od roku 1992. Wybrane możliwości: diagnostyka wtryskiwaczy, Uaktywnienie spalania na wyświetlaczu BID, Aktywacja komfortowego domykania szyb, korekta spalania, kasowanie inspekcji, ustawianie świateł dziennych, aktywacja komunikatów o usterkach, wypalanie DPF, sprawdzanie nasycenia filtra DPF, sprawdzanie przebiegu do wymiany oleju, programowania kluczy, aktywacja komunikatów o usterkach, …



BMW
Interfejs BMW OPS. Tester BMW OPS Di-CAN MOST jest kompletnym urządzeniem używanym do diagnozy i programowania pojazdów BMW od serii E65 po modele obecne. Oprócz standardowej diagnostyki opartej o połączenia kablowe możliwa jest diagnostyka światłowodowa (np. połączeń sieci multimedialnych pojazdu). OPS przeznaczony jest do szybkiego programowania modułów pojazdów.
Funkcje/możliwości:
- odczyt kodów błędów,
- kasowanie kodów błędów,
- programowanie,
- dekodowanie danych,
- lokalizacja komponentów,
- schematy połączeń.

BMW
Interfejs BMW GT1. BMW (group tester one - GT1) jest interfejsem narzędziowym dedykowanym do pojazdów koncernu BMW. GT1 obsługuje wszystkie podsystemy pojazdów BMW pod kątem programowania I rekonfiguracji sterowników ECU (Electronic Control Unit).
Lista modeli obsługiwanych przez GT1 z oprogramowaniem DIS:  E87, E90, E91, E92, E60, E61, E63, E64, E65, E66, E70, E83, E85, E86, E31, E32, E34, E36, E38, E39, E46, E52, E53, R56, R50, R52, R53.
Lista modeli obsługiwanych przez GT1 z oprogramowaniem SSS: E83, E85, E86, E31, E32, E34, E36, E38, E39, E46, E52, E53, R56, R50, R52, R53.

 

Launch

 

CNC-602A - Urządzenie do czyszczenia i testowania wtryskiwaczy silników benzynowych.
Funkcje czyszczenia: (tutaj można obejrzeć dzialanie --> kliknij)
- ultradźwiękowe wymontowanych wtryskiwaczy,
- przepłukiwaniem strumieniem paliwa z detergentem,
- bez demontażu wtryskiwaczy,
- komory spalania silnika.
Funkcje testowania:
- dawkowania,
- rozpylania,
- szczelności,
- wtryskiwania,
- rozdzielania wtrysku, 
- ciśnienia otwarcia i zamknięcia wtrysku,
- zróżnicowania działania wtryskiwaczy.

 

Zapraszamy do siedziby naszej firmy

 Krok 1 - Kontakt telefoniczny 
 (wymagana rezerwacja terminu)
 Tel.: (+48) 510-555-717
 Krok 2 - Ustalenie terminu naprawy
 Godziny pracy:
 poniedziałek - piątek: 9:00-17:00.
Krok 3 - Przyjazd do serwisu
Lublin, ul. Potok 3.
Krok 4
Usunięcie uszkodzenia.
katalog